WhenaWoman.gr  ⁄   ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ   ⁄   ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ   ⁄  Εκδρομή μετ' εμποδίων...
αναρτήθηκε στις: 14-05-2012 14:28:27 γράφτηκε από: Coocie έχει διαβαστεί 7447 φορές
Εκδρομή μετ' εμποδίων...

Δεν γίνεται να ξεκινήσω να πάω κάπου προγραμματισμένα και μη συμβεί κάτι....
Μία να μας πιάνει λάστιχο στη μέση της εθνικής οδού, μία να ξεμένω από μπαταρία αυτοκινήτου 12:00 τα μεσάνυχτα.... Ήρθε η ώρα να χάσω και το δρόμο για ένα πολύ γνώριμο προορισμό....

Αν και δεν ξεκινήσαμε υπό τις καλύτερες συνθήκες... Η παρέα έχει κέφια...
Φορτώσαμε τα πράγματα, σκηνές, λουξ, φακούς, μαγιό και πετσέτες και μπήκαμε στα αυτοκίνητα!! Μπροστά το δικό μου (λόγω του ότι ήξερα το δρόμο και καλά).... Τσίτα η μουσική και φύγαμε..!!
Κάναμε τα ψώνια μας, νερό, πάγο, φαγητό και αλκοόλ.... Απαραίτητα εφόδια για ένα χαλαρό διήμερο....

Και κάπου εκεί χάσαμε το δρόμο.... Όλα ξεκίνησαν σε μία λάθος στροφή.... Μία διασταύρωση, μετά ένα χωριό που δεν το είχαμε ακούσει ποτέ ξανά, στη συνέχεια ένα χωριό ακριβές αντίγραφο με αυτό που έπρεπε να είμαστε κανονικά.... Το κακό δεν άργησε να έρθει..... Βρισκόμασταν στη μέση του πουθενά....... χωματόδρομος και Άγιος ο Θεός..... Τίποτα.... Δεξιά μας ελιές και θερμοκήπια και από την άλλη γκρεμός.... Ψάχνουμε στο χάρτη, στίγματα, πυξίδες, βορράς εδώ, νότος εκεί, ρωτάμε περαστικούς αλλά μάταια... Ο ήλιος πλέον έχει κρυφτεί για τα καλά. Το ολόγιομο φεγγάρι είναι το μόνο που φωτίζει το δρόμο μας...
Δε πτοούμαστε όμως, με γέλια και τραγούδια προσπαθούμε να κρύψουμε το άγχος μας....

Στο τέλος, επιτέλους από μακριά...... Θάλασσα... και έφτασε η ώρα της κρίσης... Τελευταία διακλάδωση.. Ή δεξιά ή αριστερά...
Ελπίζοντας πως έχουμε στρίψει για πρώτη φορά σωστά, να σου και πετάχτηκε ένας λαγός... Ευτυχώς τον αποφύγαμε και μπροστά μας φάνηκε η πολυπόθητη παραλία..... Ικανοποίηση και επιτέλους γέλια που τα είχαμε καταφέρει..

Αν και στήναμε μέσα στη νύχτα με φακούς, οι κινήσεις μας ήταν συντονισμένες και αρκετά γρήγορες... Οι μισοί φουσκώνουν τα στρώματα, οι άλλοι μισοί ετοιμάζουν το βραδινό και οι υπόλοιποι μαζεύουν ξύλα για τη φωτιά!! Η φωτιά άναψε για τα καλά και μέχρι να το συνειδητοποιήσουμε βρισκόμαστε όλοι γύρω της και απολαμβάνουμε ένα μπουκάλι tequila... Τα γέλια δεν έχον τελειωμό... Η παραλία είναι άδεια, μόνο δύο ψαράδες εμφανίστηκαν να μαζέψουν τα δίχτυα τους... Το γεμάτο φεγγάρι φωτίζει τις σκηνές μας και οι μόνοι που έχουν αυτό το προνόμιο είμαστε εμείς...

Το πρωί μας βρήκε όλους ξεκούραστους και γεμάτους όρεξη... Ο ήλιος δυνατός, η θάλασσα αν και ακόμα παγωμένη σε προκαλούσε να βουτήξεις... Ηλιοθεραπεία και παιχνίδια με τις πέτρες... Η δίπλα παρέα έχει ανέβει στον άσπρο βράχο και κάνουν βουτιές... Κάποιοι έχασαν το στοίχημα και δε βούτηξαν...

Οι ώρες πλέον περνούσαν γρήγορα.... Όλοι είχαμε ανάγκη να ξεφύγουμε από τη πραγματικότητα και να χαλαρώσουμε 2 μέρες χωρίς να σκεφτόμαστε, φακέλους, σχολές και δουλειές.. Η απόφαση να φύγουμε ήταν δύσκολη αλλά δυστυχώς την επόμενη μέρα όλοι έπρεπε να γυρίσουμε στη καθημερινότητα...

Ο δρόμος της επιστροφής με το φως της μέρας ήταν εύκολος αφού μπροστά μας εμφανιζόντουσαν ως δια μαγείας οι σωστές πινακίδες...

Γυρίσαμε πίσω πολύ πιο γρήγορα από ότι κάναμε για να πάμε, έχοντας ήδη μετανιώσει που φύγαμε από τη παραλία και δώσαμε ραντεβού να ξαναπάμε....
Αυτή τη φορά από το σωστό δρόμο...

Σας ευχαριστώ....

Αξίζει να διαβάσετε

Μη με ξυπνάς απ'τις 6...
Μη με ξυπνάς απ'τις 6... Όταν ήμουνα μικρούλα θυμάμαι μόνιμα την μανούλα να με τραβάει κυριολεκτικά από το κρεβάτι για να σηκωθώ να πάω στο σχολείο και επί μονίμου βάσεως να μου λέει ότι...